15 грудня 2020 року на базі центру позашкільної освіти відбулася позачергова нарада з керівниками закладів загальної середньої освіти. Потреба в проведені наради виникла у зв’язку з необхідністю обговорити питання функціонування закладів освіти і відділу освіти у новоствореній Дубровицькій міській громаді та фінансування освітньої галузі у 2021 році.
На нараду було запрошено голову Дубровицької міської громади Богдана Микульського, заступника голови з гуманітарних питань Миколу Кухарця та начальника фінансового управління райдержадміністрації Галину Секо.
Освітяни привітали Богдана Михайловича із обранням його на посаду мера. Оскільки проведення наради відбувалося у форматі діалогу, то всі бажаючі мали змогу висловити свою думку з приводу тих проблемних питань, які назріли.
«Ахілесовою п’ятою» для керівників ЗЗСО наразі є питання скорочення штатів обслуговуючого персоналу. Ніна Іванівна, начальник відділу освіти райдержадміністрації повідомила, що робота відділу освіти на сьогодні теж має ряд проблем, головною серед яких є організація виконання обов’язків методичної служби, які не входять до повноважень майбутнього центру професійного розвитку педагогів.
Богдан Михайлович зазначив, що наміру проводити скорочення у нього немає, адже він усвідомлює, що за кожною штатною одиницею стоять люди, однак фінансові можливості громади не дозволяють працювати по іншому. Галина Григорівна, начальник фінансового управління райдержадміністрації наголосила, що скорочення штатів відбудеться не лише в освітній галузі, а і в інших. Щоб громада стала повноцінно-спроможною необхідно навчитися заробляти гроші, а це процес нелегкий і потребує ретельного вивчення.
Освітяни усвідомлюють, що питання фінансування є найбільш гострим, однак сподіваються, що вирішення проблем буде позитивним.