На тему «Шляхи впровадження STEM-технологій на уроках географії» 31 березня 2021 року відбулося онлайн-засідання територіального методичного об`єднання вчителів географії.
З доповіддю «STEM-освіта: шляхи впровадження, актуальні питання та перспективи» виступила керівник територіального методичного об’єднання вчителів географії Абрамович Н. М., яка окреслила коло завдань, пов’язаних із впровадження STEM-технологій на уроках географії, спрямованих на розвиток ключових компетентностей і наскрізних умінь особистості, застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти і командної роботи, успішної інтеграції в соціум і професійної самореалізації. До роботи засідання долучилися вчителі закладів освіти громади, поділившись власним досвідом роботи: Лавор Ю. В., вчитель географії Залузького ОЗЗСО І-ІІІ ступенів, розкрила тему «Технологія «Перевернутого класу» як форма активного навчання взаємодії в практичній діяльності»; Таборовець Р. А., учитель географії Колківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів, виступив з темою «Проєктна діяльність як інструмент формування цілісних уявлень про навколишній світ». Про критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з географії на різних етапах уроку та за різні форми роботи повідомила Дворак Ю. М., вчитель географії Селецького ЗЗСО І-ІІІ ступенів ім. О. Ващишина. Про використання STEM-обладнання в навчально-виховному процесі розповіла Грицюк В. Г., вчитель географії Сварицевицького ОЗЗСО І-ІІІ ступенів, так як Сварицевицький ОЗЗСО отримав відповідне програмне забезпечення.
В практичній частині майстер-клас по використанню інтерактивних прийомів показали Дворак Ю. М («Фішбоун» та «Кубик Блума»), Грицюк В. Г («Кубування»), Абрамович Н. М. («Ниткографії»).
Учителі географії закладів освіти нашої громади активно долучилися до обговорення підсумків майстер-класу та обмінялися практичним досвідом створення умов для впровадження STEM-технологій на уроках, формування інноваційної культури вчителів як конкурентоспроможних фахівців в умовах модернізації освіти та розвитку професійної компетентності. По завершенні засідання учасники отримали критерії оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти з географії на різних етапах уроку та за різні форми роботи, методичні рекомендації щодо реалізації впровадження STEM-освіти, список рекомендованої літератури для опрацювання, інтернет-джерела та ресурси щодо STEM- технологій.