«Кожен крок – це творчий пошук»
- під таким гаслом 13 травня 2021 року в приміщенні Дубровицького центру дитячої та юнацької творчості з дотриманням карантинних вимог пройшло засідання територіального методичного об’єднання вчителів першого класу освітніх закладів відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Дубровицької міської ради з теми «Нові форми та педагогічні прийоми роботи з першокласниками НУШ для здійснення компетентнісного підходу до інтегрованого навчання».
Засідання підготувала та провела керівник територіального методичного об’єднання вчителів першого класу Жакун Тамара Пилипівна, учитель початкових класів Колківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів.
Учасники обговорили ряд важливих питань, а саме:
- Нормативно-правове забезпечення навчально-виховного процесу. (Детально опрацювали наказ МОН № 1096 від 02.09.2020 року «Про внесення змін до методичних рекомендацій щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української школи»).
- Формувальне оцінювання. (Власним досвідом щодо самооцінювання учнів першого класу поділилися Деркач Марія Григорівна, вчитель Дубровицького НВК «Ліцей-школа»).
- Розвиток пізнавальної активності учнів відповідно до вимог НУШ. (Учитель Кривицької ЗОШ І-ІІІ ступенів Сапожко-Семенчук Наталія Ярославівна наголосила на тому, що проблема розвитку пізнавальної активності молодших школярів набуває все більшої актуальності. Цій проблемі присвячено наукові дослідження в педагогіці і психології. І це закономірно, тому що навчання – провідний вид діяльності школярів, в процесі якого вирішуються головні завдання, поставлені перед школою: підготувати підростаюче покоління до життя, до активної участі у науково-технічному і соціальному процесі).
- «Вільний мікрофон». (Яцута Оксана Іванівна, вчитель Сварицевицького ОЗЗСО І-ІІІ ступенів надала детальні рекомендації щодо планування виховної роботи, поділилася досвідом створення та реалізації наскрізних освітніх проєктів та наголосила на важливості інтегрованого навчання. Освітяни погодилися з думкою, що у зв'язку з модернізацією освітнього простору в Україні, вимогами сьогодення, спираючись на Концепцію НУШ, Новий державний стандарт початкової загальної освіти інтегроване навчання дає якісно новий результат: формування цілісної картини світу дитини. Учні зможуть краще зрозуміти сутність об'єкта чи явища в контексті різних навчальних предметів; глибше зрозуміти ключові ідеї завдяки аналізу різних точок зору; зрозуміти, як використати набуті ідеї та навички; зможуть мислити системно).
Учителі перших класів загальноосвітніх закладів Дубровицької міської ради отримали матеріали для використання в роботі, методичні рекомендації та список рекомендованої літератури на опрацювання.